سوالات متداول

سوالات متداول غرفه داران پوست خوب

برای غرفه دار شدن در پوست خوب فقط کافیست به کامپیوتر و اینترنت دسترسی داشته باشید، کالای تان آماده فروش باشد و محصولاتتون را در سایت پوست خوب بارگذاری کنید.

در پوست خوب می‌توانید محصولات در حوزه های آرایشی، بهداشتی، مراقبت و درمان پوست و مو، ادکلن و عطر و اسپری و لوازم بهداشت شخصی را به فروش برسانید.

زمانی که محصول به دست مشتری رسید و وضعیت محصول به تکمیل شده تبدیل شد، غرفه دار میتواند درخواست تسویه حساب بزند، و یک روز پس از درخواست، مبلغ مورد نظر به صورت حواله پایا و یا کارت به کارت به شماره حساب (شماره شبا) وارد شده در پنل کاربری غرفه دار واریز میگردد.

حداقل موجودی در پنل کاربری میباست 50 هزارتومان باشد تا بتوان درخواست تسویه داد.

میزان کارمزد پوست خوب از فروش غرفه دار 10 درصد مبلغ کالا می باشد.

بعد از تنظیم کردن ارسال رایگان، مشتری بابت ارسال محصول هزینه ای پرداخت نمیکند و هزینه پستی به عهده غرفه دار می باشد.

سوالات متداول خریداران پوست خوب

غرفه‌‌دارانی از سراسر کشور، محصولات خود را در حوزه ی آرایشی، بهداشتی و پوست و مو در وبسایت پوست خوب به نمایش میگذارند و افراد می‌توانند به مشاوره ی غرفه دار هر کدام از این محصولات را بخرند. پس از اینکه مبلغ فاکتور پرداخت شد، تک‌تک محصولات را خود تولیدکننده‌ها از طریق پست برای خریدار ارسال می‌کنند. وقتی که محصولات به دست خریدار رسید و سفارش تکمیل شد، پول سفارش‌ها به تولیدکننده‌ها پرداخت می‌شود.

خیر سفارشها از غرفه های مربوطه و توسط خود فروشنده(غرفه دار) برای مشتری ارسال میگردد.

پوست خوب یک شرکت فناور با ثبت رسمی در پارک علم و فناوری استان یزد است.  همچنین سایت پوست خوب دارای نشان “ای نماد” یا نماد اعتماد الکترونیک می باشد.

اکثر ارسال‌ها از طریق پست جمهوری اسلامی انجام می‌شود و هزینه‌ها بر مبنای تعرفه‌های مختلف پستی اداره پست است که بر اساس وزن و مبدأ و مقصد مرسوله، متفاوت است اما میتوانید قبل از خرید از غرفه مربوطه در مورد شرایط هزینه ی ارسال سوال بفرمایید.

با واحد خدمات مشتریان تماس بگیرید. به انتخاب شما یکی از روش‌های جبران زیر انجام می‌شود:
• پول شما به حسابتان بازگردانده می‌شود.
• پولتان به اعتبار اکانت شما اضافه می‌شود تا در خریدهای بعدی استفاده کنید.
• کالای دیگری با همان مبلغ را انتخاب کنید.
• می‌توانیم از تولیدکننده بخواهیم دوباره همان محصول را با کیفیت بیشتری برایتان ارسال کند.

بعد از تنظیم کردن ارسال رایگان، مشتری بابت ارسال محصول هزینه ای پرداخت نمیکند و هزینه پستی به عهده غرفه دار می باشد.

اسکرول به بالا